MARDRÖM

Äntligen Fredag :D hade en toppen dag idag, var på praktiken och tog igen tid som jag varit sjuk...
de hade lucia firande o så..det var jätte mysigt.. sen kom ja hem.. inte alls lika trött idag som jag brukar vara och humöret var på topp =)
sen tog jag mig ett bubbelbad , med levande ljus och en öl till det :D fett nice..
klockan 18.00 slog helvetet till.. det ringde på dörren.. och ja det var ju du som vanligt..

jag börjar undra om det finns nån människa som kan göra mej mer irriterad än du verkligen??
du kommer hit och tar över mitt hem o mitt liv.. du slänger dej i soffan och ja en annan får knappt plats..
du tar över min tv..du kommer o går som om du bodde här..
o inte råga på de så blir man aldrig av med dej.. du fattar inte pikar om när de e dags för dej att gå hem.. utan man får verkligen be dej rakt ut till slut..
du klänger på mej som en apa och svarar ja inte i telefon när du ringer så kommer du o plingar på dörren, svarar ja inte på sms så ringer du and so on...
du r som en jäkla ond cirkel.

o tänk om du ändå kunde börja lära dej lyssna på vad ja säger...
hur i hela helvetet ska ja kunna få dej att förstå?? utan att vi ska behöva få andra världskriget o bli ovänner i helvetet

jaja ... nu har du iaf gått.. för den här gången.. äntligen kan ja slappna av o få lite egen tid o eget mys..

jaja imorn blir de iaf bättre=) plugga lite sen blir det Lucia sittning, med lite julbord och alkohol o HARRYS :D
gud va nice =)
men snälla håll en tumme för mig, att ** håller sina fingrar i styr och inte sabbar min morgon dag med mess elle skit....PLEASE...
Trevlig Helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0