Nytt år...

Ja Gott Nytt År =)
antar att alla får ett bättre nyårsfirande än va ja får iaf..
Ja det är iallafall skönt att vara hemma och hemifrån..skrattar.. men saknar mina katter..

o singel är man men tycks iaf ha två karlar som styr mitt liv.. hur fan gick de till???
fan jag blir så less. Jag är min egen och gör va fan ja vill.. nu valde jag att åka hem och det är upp t mig.. finns inte en jävla anledning för er o bli sur på det för..
Ni ringer och ringer , skickar sms... fan.. kunde man få en lugn stund , en liten stund av lugn o ro..kanske för mycket begärt
fan så jävla jobbigt jag orkar inte..
kommer man hem och vill umgås med mamma , inte vart hemma på flera veckor och sen är man skit trött o inte mår bra, så det räcker med att man knappt orkade vara social utan gick o la sej direkt typ.. sen som ni ligger på o inte kan låta en vara ifred för en stund eller acceptera en annan människas behov, eller att man kör bil eller har ett eget liv där man gör saker o ting utan att passa era sms hela tiden..
och jag kanske råkar tycka att det är skönt att få vara ensammen en stund , eller sova tidigt som oxå är mitt val..men ni fattar visst inte....

jaha då var vi vid nyårsafton då.. tänk om man hade haft ett riktigt kompisgäng o vart uppe i fjällen nu=) hyrt en stuga o åka skoter o slalom o skit=) bada bastu o dricka bärs.. haha.. de hade vart fint
nej men ja det ska bli ofantligt spännande o se var sjutton man är vi tolvslaget den här gången :S
just nu sitter man hemma.. i mjukiskläder o inte på väg åt nått håll...känner ingen lust t någe samtidigt som ja inte vill sitta hemma ensam med pärona..
FAAAN säger jag bara vad dessa jävla storhelger är avskydda från min sida!

jag sitter mitt i hålet o har tre ställen att åka till... finspång katrineholm och eskilstuna.. men verkar inget som lockar på någe ställe:(
en hemma fest i finsp.. elle fest hos grannen i eskilstuna elle en nykter chaufförskompis i k holm.. HMMM..
ja va man göra??
man får väl åka t finsp iaf då o försöka göra de bästa av situationen..eller ??
nej nu får morsan snart ta o bestämma sej t vad hon ska göra tycker ja...:*)

men va fan, o andra sidan.. det spontana brukar bli roligast=) skrattar.. nej men de här blir väl roligt som tusan..
klockan e ju bara halv fem så :P :(
 THIS SUCKS!

gott nytt år på er..vi ses 2010 :D
puss =O)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jätte synd att det vart som det vart igår =( Hade väldigt gärna velat träffa dig. Men vi får ta det snart igen tycker jag =) Löv ja

2010-01-01 @ 20:53:01
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0