Wonderful=)

Har haft en super helg =) tror jag funnit någon som skulle kanske kunna betyda ganska mycket i framtiden...
och E.. du är så superguld, tack som fan för din hjälp med mina tentor...
Härligt med lite ledigt nu, ska förvisso till praktiken imorgon men sen , sen =) då är det bara fokusera i lugn o ro på tentorna hemma.. inget annat att passa..
och vem vet, det kanske väntar en hel del mysiga dagar :P

har ju också varit en del negativt i helgen, men det positiva överväger =) men gilla ju inte att (du) bara kommer hit o ringer på o springer som om du hade nån jävla ägande rätt ...
men jaja.. nu har du iaf crossed the line.. och ja.. trist för dej..
men ja du vet ju att jag hatar folk som ljuger så du bet dej själv i arslet.. sen markerade jag för längesen att jag ville ha min privacy , men det kunde du inte heller låta bli!
usch jag hatar fula fiskar som dej.. usch..usch..usch...

God Jul alla mina underbara vänner.. i love you like hell...
och en speciell rad till min underbara, sötaste finaste lilla syster :) Jag älskar dej mitt hjärta.. saknar dej massor. men ja ska se till o komma hem snart så kan vi ha lite mys <3
du är allt i världen ... och nåde den som gör my baby sis illa alltså =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0