Confused

Har äntligen lämnat Eskilstuna och for hem till Finspång över helgen...
Det var verkligen hur skönt som helst, o för en gångs skull kände jag mig hemma.. och konstigt nog var denna känslan i Finspång...Finspång som jag alltid hatat över allt annat :S......
Hade iaf en toppen helg och ville verkligen inte åka hem i söndags :(
nu vet jag var jag iaf har mina vänner...
och kanske kärleken :S
eller var du lika seriös den här gången som alla andra ggr ? !
a ja har iaf gjort klart för dej att det var sista chansen du fick..
och hoppas du tar den..och inte backar som du lovade att du inte skulle göra nu=)
hm..lite nervo över ditt *** jobb..
Och kan ju inte riktigt motstå tanken på dej o mej.. elle ett hus .. eller..a... i know but we´ll see if it´s something that can come true..

nej nu ska ja äta och plocka i ordning lite hemma.. ser ut som andra världskriget..
lite öm i ryggen dock.. vart hos kiropraktorn idag och de va skönt.. fast man blir ju öm..
o synd bara att som fattig student så ska man behöva lägga ut närmre 1000 kronor på sin jävla rygg :@ måttligt råd jag har med det då..ELLER INTE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aha du har fixat en sådan här nu =) Haha då får du f*n uppdatera den också =)

2009-12-10 @ 18:07:07
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0