en underbar dröm eller en fin mardröm

jag vill kunna uttrycka mig men jag kan inte..
jag tar hellre två steg bakåt än ett steg framåt
jag vågar inte..
i´m so lost in you...

doften sipprar i mitt vardagsrum..så himla gott..
så himla fin...
jag kan inte tro att de är sant.. att det är verklighet..
jag vaknar snart.. och ensam åter..

men jag vill de så gärna.. ja vill ha dig.. ja vill ha ett liv med dig..
men det är bara drömmar..
vill inte skrämma iväg dej..
villl hålla dig kvar..

det är mig och mitt liv det handlar om, så jag får åter bara ett smakprov av ett uns av lycka
kärlek
framtid
familj
snart är det slitet ur mina bara händer....
det är ju så det ser ut.. smakprov av det goda, inget här för att stanna. Jag är van ...:,(

jag tappar greppet
snubblar på orden
vet inte hur ja ska bete mej.
det är som att vara 14 igen
ja hade nästan glömt bort hur det var
underbart
härligt
fint

och skrämmande

vill så gärna öppna hjärtat men så rädd för att stå där med en kniv i bröstet
en ryggtavla som lämnar mig och går

eller..kan det vara min tur! ?

det är bara att chansa o se.. må det göra ont i slutet eller vinna högsta priset
det är det värt..
man måste chansa för att vinna
du är så värd en chansning!

<3

 en underbar dröm eller bara en fin mardröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0