the best is yet to come

Mina finaste blommor håller på att vissna :( buhu.. de va så sjukt fina.
a de va seriöst det finaste blomsterbudet ja fått ever alltså.. shiit..
de va inte dyra dom blommorna inte, kan bara föreställa mig.. de var ingen dålig bukett
o två askar choklad utöver de, ja inte samtidigt då =)
haha

har nog aldrig stött på en sån ful fisk tidigare nånsin.. helt otroligt..vad finns de för människor ?! från mitt hjärta-jag hoppas han har bränt bron, snälla.. för din egen skull darling..tänk på dig själv, ja vet att de gör ont.. men se med ögonen och lyssna på ditt hjärta.. gör ont i mig att se dig i denna situation..

Snart är skolan slut=) fett nice.. hoppas så innerligt på jobb på denna båt med brudarna :D leva livet o rocka järnet hela sommaren =) fan ja vill ja vill ja vill=)

what to say?!


sommaren har bara börjat

bye bye baby


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj det hade hänt lite här ser jag =)

Hade ju lagt din blogg på hyllan då det inte hände så mycket under en period =P

Men nu har jag nog missat en del ser jag =)

<3<3 =)

2010-05-11 @ 22:55:18
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0