long time no see..

vet att det var ett tag sen ni såg mig här men jag hoppas inte att ni har glömt bort mig..
om jag minns rätt så skrev jag senast om ett äventyr till Thailand...
snart ett år senare.. killen jag hälsade på i Thailand, som höll mina tvättkläder inlåsta :P
bor jag numer i samma hus som....och när jag säger hus , ja då menar jag verkligen, egen villa med egen tomt i ett villaområde som alla andra svenssons :)
lyckligare än aldrig förr..
jag är förundrad över att min bästis Emma inte påpekat (som alltid förut) att jag inte bloggar :P
men som sagt, jag har varit dålig på detta senaste året..
ska åter igen försöka bli bättre.. man märker hur mkt bättre man mår av att få skriva av sig.. och man märker att enda tillfällena man blir påminfd av att blogga är dessa tillfällen då man mår lite sämre, vi närmar oss jul, är detta en anledning?!
jag trodde de skulle bli bättre men alltid varje år samma tidpunkt och alltid vid jul mår jag som sämre och närmar mig botten.... trodde det skulle bli bättre....
men tror fortfarande att vår familj är otursdrabbad, de senaste veckorna har jag funderat nämare och drömt mardrömmar om nyår, snart exakt två år sen. men här sitter jag nu och kunde lika gärna varit död..
-.-
bara en vecka kvar, allting var felfritt och tanken på Thailand blev bara mer sant än drömmande.. å så händer detta..
ska jag vara förvånad?
nej, det blir jag inte, inte efter alla år av otur, visste att allt var för bra för att vara sant, vad händer nu!?
En dag i taget...hoppet om att fortf. iaf vara i Thailand om minst en vecka lever kvar, resterande... en dag i taget...
men det är ju snart jul och nyår, varför skulle jag leva lyckligt och allt skulle gå felfritt hit.......
oavsett vilket så är jag en stark människa , jag vet vad jag vill och vad jag har för mål och mina drömmar på vägen... hoppas det fortsätter bara med den människa jag älskar högst av hela mit hjärta!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha men jag kan ju inte tjata på att du ska uppdatera när jag själv varit så långt ifrån bloggen man kan komma =P <3

2011-12-19 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0