can´t get it out of my head


Känns som en sån där dag.. bara en sån dag utan att riktigt få hum om vad som orsakat eller varför.. en gnagande känsla i både mage och huve.. sån som sitter och retas och kittlas utan att komma fram eller som jag kan nå och få veta varför den gnager där.. vill så gärna få fatt på den så jag kan kasta bort den.. men utom räckhåll kan heller inget fixas.. kanske var det ditt telefonsamtal i morse som förstörde min dag? kanske var det allt med skolan som satte sig i mig igen och började oroligheterna?
you won´t get into me ...i´ve had enough of you.. never wan´t to see you again, please please just leave me alone.. you can´t hurt me anymore
............../'' )
...........,/¯../
........../..../
.../´¯/'...'/´¯¯`•¸
./'/.../..../......./¨¯ \
('(...´...´... ¯~/'...' )
.\.................'..... /
..'\'...\.......... _.•´
....\..............(
......\





Posten hade en deliviery på 150 kr ersättning från ving, spännande. Välkomnade kronor som fattig student innan csn ramlar in i slutet på veckan , men eh, ursäkta.. var det allt dom hade att komma med?! Pratade med Ewa idag och dom hade fått 450, ja då är dom 3pers. ynkligt sa vi. Men det är alltid lika trevligt att prata med dom och jag hoppas att vi kommer återses en dag :D vi bor ju inte så långt ifrån varann så det ska man väl kunna åta sig åtminstone :)






Kan ändå inte riktigt släppa dom tankarna eller få det ur huvet, jag vill så gärna men det går inte, kan detta kanske vara en bidragande orsak till att ja inte riktigt kan slappna av , vara mig själv eller hitta min plats. Eller ens veta vad jag ska göra/ bete mig.. :( vet bara att det är störande som tusan. hur mkt jag än vill så finns det där.. och jag vill knappast fråga heller trots att ja skulle vilja ha svar men fråga is out of order. Blev lagom chockad över det när du berättade och har försökt fått det ur din mun en gång men då fanns det inga resultat bara att det skulle ske.. sen vet jag inte mer... känns spännande, glädjande, du valde mig :) men medan en annan satt och fick mail var o varannan dag satt det en annan person och väntade och undrade varför inget dök upp där istället.. det är väl bra på sitt sätt för man gillar ju inte dubbel .... men som sagt lite undrar man väl över hur det gick , fast jag tror ju inte att det är något dubbelt som pågår eller att det finns någon kontakt däremellan idag och som sagt man kan ju inte vara annat än glad att jag har den platsen idag :D
Känner iafall att det blir bara bättre och bättre och trivs i situationen .. hoppas detta fortlöper och vill inget annat än fortsätta lära känna dig.. det blir bara bättre och bättre!
Jag borde inte tvivla är bara så försiktig, nej snarare sjukligt rädd för att bli sårad och trampad på igen , förtroende för andra människor ligger på botten och orkar inte med att bli sårad igen. Min självbild är usel sen du förstörde den totalt och efter du trampat ner mig i helvetet vågar jag snart inte öppna mig för någon människa igen :(
En dag i sänder och lite lite starkare för var dag som går..


Är urless på denna vinter...o det bara forts. kamma ner mer snö, mer snö, mer snö... Please END... längtan till Paradiset och underbara Thailand får en med varma och glada tankar varje dag:) man får drömma sig tillbaka till det man hade..och hoppas innerligt att det inte dröjer innan man sitter där i klänning och en Chang i handen igen :D



Kanske för tidigt kanske för fel.. kanske tolkas fel ..  osäkerhetens tidvarv





Pissråtta och svartvinbärsté


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0