i väntan på det bättre


Något frustrerande att man precis har sålt av all gammal kurslitteratur, och vad står det i nya litteratur listan till aktuell kurs.. jo men va fan , en bok som jag haft och sålt. aaa allra riktigt. för det är ju sååååå billigt o såååå kul med böcker... *satan* nee tusan imorgon måste ja ta mig till biblioteket och se om de kan bidra med att skänka mig några kronor, alltså om de har böcker jag kan låna istället för att köpa :P man får inte vara dum när man är smart inte :) hihi

så vad säger vi annars om denna oreda, jo jag är inte riktigt kompis med osama bin ladin, han kommer bara o ställer till :/ kan inte han kriga nån annanstans :? men nu är det snart så gott som tomt ÖVERALLT , eh ja förutom i vardagsrummet där allting mer eller mindre står på varann :S sitter nu bara och väntar på ett par hjälpande händer för att få ner det sista, dubbelsängen =) sen blir de soffan i natt och imorn är de dags att dra hemifrån.! 
ajja, ser fram emot nästa helg då allting är över och jag ska få dona och göra i ordning i mitt nyrenoverade hem <3 YEAH :D


Några få ord men som skjuter pilbåge rätt i hjärtat, - du tillhör inte vår familj längre..... nej det är ju iofs rätt och riktigt men kanske inget man direkt vill höra upp i ansiktet... det gör ju ont ändå..

<<Just gonna stand there and watch me burn,
but that´s all right because i like the way it hurts.
Just gonna stand there and hear me cry......>>

Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie



Ett mail :D:D:D

 

Kursintro imorgon =) ja det ska bli riktigt intressant faktiskt. känns kul att vara igång igen


Cykla, panta, rädda isbjörnen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0