nytt ljus

beslutsångest.. fast ja känner mig inte sugen på o dricka öl o sitta o va social ikväll...

är så himla trött... vore faktiskt skönt att bara vara hemma... så ja tror det helt enkelt får bli så.

pjamasen e redan på så nu blir det nog  en film:P

evakuering av lght som gäller i helgen då... äntligen kommer dom och ska lägga nya golvmattor, liiiite drygt att man gått ledig så länge nu bara och att de skulle komma precis när man börja skolan igen ..

men men .. så kan de va.. ska iaf bli riktigt kul med nya golv, snart hela lägenheten nyrenoverad, bara nya köksluckor som saknas :D aha aha =)

helt slut ikväll :/ skulle kunna somna.. sprudlet i magen kanske bara var vanlig magsjuka !?! Nja jag tvivlar :)

mindre roligt besked var ytterliggare en underkänd tenta :/ suckar... ja som sålt alla böcker:P hoppas det är nåt simpelt att rätta till... hehe

tänker på dig som sitter på ett flyg till thailand... liksom bara lite orättvist :D jag vill oxå.
du har det bra du =) sola bada åt mig med.. hoppas flygresan går bra, så mkt skit som de händer nu för tiden.

jaha då var man på campus idag, såg ju riktigt trevligt ut .. det här ser jag fram emot det blir nog riktigt bra=)

eh dock lite trist att läsa universum och människan för ja e då DOCk inte det minsta intresserad av planeter:P moahhahhaha.. men a.. de bara bita ihop o hoppas kursen är lätt o snart slut :P HAHAHA

<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0