oreda och oordning

efter mycke om och men...är jag fortfarande inte ett dugg klokare på vad de sysslar med i skolan alltså... men efter typ sisådär 20 samtal så har de väl TYP kommit fram till att antingen får jag läsa en kurs i Linköping, och lägga på ytterliggare en termin ...eller gå tillbaka till Eskilstuna...eh ja jag läser ju gärna inte två terminer i onödan och en kurs i onödan eller ökar på min utbildning med mer tid och mer csn-lån.. ne tack... jaha då de bara o ringa MDH imorgon då...

Golven börjar också leda mot sitt slut och efter lite bök hit o dit så tycks jag ha mina golv färdiga imorgon och kan ställa tillbaka mitt hem från kaos till reda =)=)


Man kanske fick börja lägga sig i solariet då..så man inte ser ut som en alvedon =) ja det hade ju varit riktigt riktigt kul om nu detta går vägen =D



Fyra mail :D:D


Ett och annat ljus gick upp för mig igår och ingen är gladare än jag :) det var välkomnat.. inte en dag försent.


Tinie Tempah ft. Eric Turner - Written in the Stars


Cykelpumpar och skåpsbandy


Kommentarer
Postat av: Johnny "tehking" Ryd :)

Hehe gumman , är så glad och hoppas att allt löser sig för dig<3, vi kommer spela mkt skåpsbandy sen när jag bor ovanför dig hihi Puuuuuuuuuuuuuuussssssssss

2011-01-27 @ 01:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0