Strul

Jaha :/ då blev ena mattläggaren sjuk så nu KANSKE de inte kan börja med golven imorgon :(
snift...sååå kul är de ju faktiskt inte att bo och sova i vardagsrummet :P hade sett fram emot detta och sen kunna få ordning i helgen.. så nu e frågan (?) hur länge ska man behöva bo och leva såhär nu då.. hur länge ska man behöva vänta
(?)

Men en god Nyhet är att JohnnyPonny flyttar in ovanför mig :D Det ska bli kul.. Känns kul att han fick lght:en här, nu bor vi snart allihop på norr, Jessica flyttar in på gatan brevé snart och sen tre sammanlagt i mitt hus=) haha får vi ha stor kalas :D

RÄTT`SÅ onödig dag i skolan idag :/ hade man ju inte behövt delta i.. men men det vet man ju inte förrän efteråt. Däremot blev jag väldigt skeptisk och hoppas verkligen inte att jag sitter på en kurs jag redan läst och ödslar tid :O för mycket kände jag igen och så roligt är de ju faktiskt inte att ja läser samma ämne två ggr :P ABSOLUT INTE detta ämne som handlar om universum planeter och hållbar utveckling ... NEJ TACK :D






Två Mail :D:D


Natasha Bedingfield - pocket full of sunshine

http://www.youtube.com/watch?v=c2h1YDC84Bo


Man har så kul med toffifee  .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0