tänka sig..

hoppla.... nu har nog Carro börjat tagit sig in i Teknikens värld även hon, med lite direktiv på msn så lyckades hon till slut få in HDMI kabeln och nu kan även lilla jag se filmer med mera via datorn på tv:n.. HAHA sug på den ni ;)  då jag är känd för att vara teknikens mest handikappade är ja måttligt stolt över mig själv=)
men efter evigt kämpande i säkert en timme börjar filmen rinna ut o suget efter socialt kryper inpå..så ja jag undrar om det inte blir att gå till andy iaf :P hihi



ofokuserad, tankar.. fattar inte.. men ja kan bara inte få ur * huvct..


Jaha D, så idag tyckte du att det var tid att höra av sej ?  jag tycker sjukt synd om dig om du inte själv kan inse vad du orsakat åsamkat och sårat.. lille lille vän , förstår du inte att du inte har nått att hämta här längre.. efter alla år och efter alla svek så har jag insett att du var inte den vännen jag trodde och mår bättre utan dig.. behöver inte dig som kommer och kryper då och då när det är nåt men annars aldrig finns där..och om jag inte misstar mig så har jag sett att ditt förhållande hänger på en skör tråd så du behövde väl ha nån att prata med eller trösta dig hos... you can forget it .........NO THANKS, good bye

 

LIVET PÅ NYTT <3



<<kan vi låtsas att flygplanen i himlen är stjärnfall
jag skulle vilja önska nåt önska nåt önska nåt....
kan vi låtsas att flygplanen i himlen är stjärnfall
jag skulle vilja önska nåt önska nåt önska nåt>>




tänk att mailen blev så oerhört intressant helt plötsligt... ;)




Kommentarer
Postat av: Cleo Zatch

Tja!

Nice att du gillar låten

/Cleo Zatch

2011-03-28 @ 09:05:29
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0