this is it

efter saknad och längtan.. efter nya tider och nya möjligheter..
är det här.. det nya året..
har varit en riktigt tuff och hård vinter
mycket har hänt.. mycket ni inte vet .. mycket jag dolt.. mycket ni inte har sett bakom mitt falska leende..
om ni bara hade vetat.. då kanske ni inte skulle sitta lika oberört längre..
men ..... så sant - man uppskattar först det är försent..
trött på lögner och svek.. trött på vänner man trodde man kunde lita på..
allra mest chockad över **** ... trodde ja kunde lita på dig..ja öppnade mig för dig.. vi hjälpte dig så in i helvete, vi fanns där för dej.. o du visste min djupaste svaghet, min djupaste svacka.. trodde du var min bästa vän..
du svek..om o om o om igen... är det så svårt att offra en timme för en fika ens?? tydligen..
sjukt ledsen.. men de bevisar bara vem du egentligen är.. riktiga vänner växer inte på träd men tyvär var du inte en av dom.. tomma ord.. de har du gott om. Ne nu har du visat din sida.. hoppas du inser din förlust och ditt svek inte bara gentemot mig...

Nya tider...

äntligen är det snart vår.. och imorgon är det upprop och inskrivning=)

ÄNTLIGEN steget mot framtiden

det har börjat bra.. infunnit sig nya människor, nya kontakter, nytt campus, så gott som ny lght - ja nyrenoverad om inte annat ,  pirr i magen och en förväntan hand i hand med väntan.. det återstår att se.. kom tillbaka om några veckor ;) ja vet inte vad som komma skall men nyfikenheten och väntan på mer kan inte släckas...

Em =) Jag har lovat mer blogg och mer blogg ska det bli ...oftare, positivt som negativt, nytt år nya förändringar =o) love ya!


Jag sprudlar.. kan det vara vårkänslor alla redan?! HIHI... you´ll find out.. NYSTART!!!!

Ska bli oerhört kul att komma till norrköping... komma tillbaka till alla gamla vänner och er mina underbara änglar- ni vet vilka ni är..

HOPPAS JAG SLIPPER SPÄRRTENTAN =O

nightynight


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter härligt, tjejen!

Heja heja! :)

2011-01-20 @ 21:57:45
URL: http://malinfrida.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja :) mer blogg :p och nu tillåter min cp mobil att jag går in på din blogg och läser så nu vill jag att du skriver mer :) och du, glöm förihelvete inte kurt :p löv ja.

2011-02-06 @ 09:05:24
URL: http://emmaamariina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0