good vs. bad


Jaha så om en vecka såhär dags sitter man förmodligen i Thailand =) Ja eller sover om de nu är så pga tidsskillnaden men what a heck,  just wantéd get a point there   ;P hihi.....fett nice.. det ska bli riktigt kull dock ett stycke nervös men det går nog vägen det här ....haha! Ja ibland händer saker man aldrig kunde ana.. men så länge det är till det positiva så =D




Sjukligt ont nu :( vill att det ska vara onsdag för nu kan jag knappt resa mig upp om jag suttit eller legat .. :( ..och jag går som en 80 åri kärring som använt rullator alldeles för länge:P men på onsdag ska vi rätas upp igen :) haha .. det ska bli sjukligt underbart... väl värt dom kronorna för att bli människa igen.. bästa av allt att jag fick tid innan jag åker så man slipper ha ont när man har semester=) man blir ju lite mer flexibel när man kan röra på sig också.. tror de hade fått lyfta mig av planet om ja inte fått tid hos naprapaten innan ja åker :P de hade vart en syn de ;P




Måttligt drygt att sitta här och vänta på att få komma igång med skolan då :( men jag får hoppningsvis besked nu i början på veckan... känns inge kul o sitta här o lata sig o veta att man missar bara mer o mer medan de andra sitter på lektioner... men men.. allting reder sig =) jag är inte så orolig.. det är inte jag som sjabblat till de så det är deras uppgift att hjälpa mig ;D hihi....




Baby Alice
- Piña Colada Boy


8 mail :D:D

Tokigt glad att jag insåg vad du är för jävla stjärna, enjoy it



Mussaka Och Mussel Piggvar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0